Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Khamis, 26 Ogos 2021

Chickenchop Bezbos Station Limbang

IF Day 25 
Harini saya nak buat Omad dan Liver detox serentak. Agak menyeksakan sebab syarat liver detox tak boleh makan protein. Jadi semasa window eating pukul 1 tengahari saya hanya makan 1 senduk nasi, secekak ulam pegaga dan sebiji epal.

Balik kerja.. suami ajak makan chickenchop pula.. dugaannn.. tapi saya tak makan. Saya hanya minum tea o kosong. Harap2 saya berjaya bertahan buat omad sehingga pkl 1 esok. 😅😅

Review chickenchop:
Suami saya kata not bad tapi still tak boleh celen chickenchop di Gerai Pak Yob, berhadapan sekolah SK Setiawangsa, KL. Semoga Pak Yob dapat bertahan. Covid selesai nanti kami ke KL, nak makan chickenchop pak yob 😍.

chickenchop Bezbos Station, Batu Niah, Limbang

Tiada ulasan: