Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Selasa, 23 April 2019

Easter Terpijak Paku

Hasben hantar gambar. Easter terpijak paku. Dimana? Bagaimana? Dia tidak beritahu pula. Semoga baik2 ya anak mama..

Saya gtau kat hasben yg saya nak bagi easter megadose vitamin c supaya cepat sembuh luka dia. Vitamin C shaklee tak boleh nak buat megadose sebab dia ada campuran bahan lain.

Tau apa megadose? Utk easter yg sedang mengalami kecederaan ni maybe memerlukan lebih 10,000mg vitamin c sehari. Ada cara pemberian dia.. korang jgn follow semberono. Kang tercirit birit susah pula.

 Apapun, rawatan mengunakan kaedah vitamin C ni dah zaman-berzaman org buat sebenarnya. Tetapi ia ditenggelami oleh kaedah perubatan moden yang mungkin lebih ringkas, mudah dan berkesan. Kita ikhtiar je dulu. Ilmu perubatan sangat luas. 

err.. selain tu, maybe nak sapu copaiba essential oil juga. 

MA sedang cuci kaki Easter. Agak- agak sakit tak?

Tiada ulasan: