Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Isnin, 5 Februari 2018

Minyak Angin Teman Tapi Mesra Ku

Saya memang mudah sakit kepala terutama bila tiba 'bulan mengambang'. Tak larat dah nak telan ubat melainkan migrain nyut2 dan saya terpaksa drive. Jadi minyak angin memang kena sentiasa standby di dalam handbag. 

Selalunya minyak angin bau dia sangat 'menarik' perhatian orang sekeliling kita. Mujur ada minyak angin freshcare ni. Aritu boss minta sikit dan dia pun suka siap tanya harga dan minta tolong belikan. 😆😆😆. Harga tak mahal aihhh.. dalam lingkungan RM5 je. Takleh nak letak harga spesifik sebab lain kedai lain pula harga. 

Freshcare ni kalau beli kat serikin memang murah. Bau dia sedap sangat. Saya suka bau greentea. pakai minyak angin feeling pakai minyak wangi. bahahaha...

Time ni dia teman saya waktu meeting 😋😋

Tiada ulasan: