Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Selasa, 13 Februari 2018

Face Oil Pure By Safiyyah Osman

Esa Golden Jojoba Face Oil. Ini adalah botol kedua. Kali ni beli dari shopee sebab harga murah dan boleh dapat free postage. 😂😂 Sebelum ni saya beli dari IG. Botol pertama dulu saya beli pada bulan Nov 2017. Maknanya lama juga nak habiskan sebotol 30ml ni. Lebih kurang 4 bulan sebab botol yang pertama tu masih belum habis.
 
Dapat free gift dry herb (boleh guna letak dalam air panas dan stim muka)



Personel Review dan Ikhlas:
Walaupun iaya oil tapi tidak menyebabkan muka berminyak. Saya pakai face oil ni selepas pakai toner atau nama penuh dia Esa Lavandula Mist Toner. hehehe.. nak sebut pun berbelit lidah. Just guna setitik utk seluruh wajah dan setitik utk leher. Kadang-kadang terlebih titik minyak, saya sapu kat rambut 😀😀. Actually kulit wajah saya tidak ada apa-apa masalah. Tidak putih, tidak gelap, tidak berjerawat. Cuma kulit muka saya jenis kombinasi. Dahi berminyak tapi pipi kulit normal. 

Anyway, apa yang menariknya face oil ni, ianya ada natural SPF24 dan ia adalah produk natural. Bukan produk timbang kilo tetapi ianya dibuat daripada bahan-bahan alami Jojoba Oil, Pure Lavender Oil, Sweet Almond Oil, Apricot Kernel Oil, Flaxseed Oil, Roseshio Seed Oil dan Vit E Oil. Hopefully lepas lama2 pakai kulit wajah saya bertambah poleles. kahkahkah...

Jom kembali ke produk natural!

Tiada ulasan: