Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Sabtu, 15 Julai 2017

Sememehnya...

Balik kerja semalam sampai rumah dah pukul 630 petang. Waktu tu kalau di sarawak memang hari dah agak gelap. Kalau kat KL dulu masih boleh main bola sepak di padang. 😄😄. 

Sampai je kat rumah saya sempat duduk sekejap dan suami suruh packing barang. Nak tidur kat hotel imperial sambil ajak anak2 mandi kolam renang. Huhu.. dulu masa masih stay di Symphony Heights apartment nak mandi kolam setiap hari pun boleh dengan syarat bukan time dorang cuci kolam.

Pendek cerita. Gara2 rushing. Saya sememeh habis. Rambut ikat gulung je. Gambar ni easter ambil ketika kami sekeluarga makan mlm kat Siang-Siang Corner Foodcourt yg berdekatan dengan hotel imperial. Hahahaha.. tgk gambar sendiri baru sedar betapa sememehnya mak anak 4 ni.. bertabahlah.. mak mertua lagi kemas kot. 😄😄😄




Tiada ulasan: