Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Isnin, 5 September 2016

Gadget baru saya - Real bubee double breast pump

My new gadget. Sudah semestinya excited. Hahaha..
Breastpump ni saya beli dari FB: Khalish Baby Shoppe. Recomended seller. Cepat je barang sampai walaupun saya berada di Kuching.

Masa mula2 dpt bungkusan pink. Niat nak buka kotak di rumah. Tapi tak tahan godaan. Saya ambil pisau dan bedah terus.

Mula2 buka agak risau. Mana mesin pam dia ni? Rupa2nya comel cinonet. Dlm gambar mcm besar je. Hahaha..

Hntar PM pada Khalish Baby Shoppe maklumkan pam dah selamat sampai. Dia pesan, check part takut tertinggal. Nanti kat rmh saya check naaa.. dah pkl 430 petang. Baik saya simpan beg. Takut lupa. Hihi. 


Bungkusan pink tiba di meja. ada sticker fragile. wahhh
Tersenyum bila kotak menyapa "Hello Mom"
Alolo.. chumel
See.. kecil je
ada sticker utk buat hiasan mata dia. hahaha..


Update: review penggunaan boleh tengok di sini. :)

4 ulasan:

dorsett pink berkata...

syl, nape beli breast pump baru? FS hari tu rosak ke?

Myluv - Syl berkata...

fs tak rosak. ni standby sebab plan nak hntar servis fs

Siti Nuratikah berkata...

Boleh bagi review? Ternampak jenama tu. Tapi tak tau ok ke tak.

Myluv - Syl berkata...

siti nuratikah. ada review saya dah siapkan. boleh tengok entry ini. http://fromkuchingwithlove.blogspot.my/2016/09/merasmikan-real-bubee-double-breastpump.html