Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Rabu, 7 September 2016

Memerah Susu Di Pejabat Guna Spectra 3

Setelah beliau lama bercuti. Saya kerah dia kembali bekerja. Semuanya gara2 medela fs manja2 suction tak sedap. Tunggu pokok duit berdaun. Barulah hantar fs pi servis kat Aja Sulaiman. Hantar kat Aja Sulaiman sebab dulu beli dgn dia. Hehehe. 

Spectra 3 nampaknya masih seperti dulu. Gagah perkasa dan suction yg power. Sakit juga sebab dah biasa dgn suction spectra 3 yg lembut ala hisapan bayi. Huhu..

Buat masa ni saya tak dpt bertahan pam melebihi 20min guna spectra 3. Terasa kebas2 dah. Haha.. cuma lebih cepat dpt hasil dgn cara sedutan yg kuat ni. Takpe. Yg penting hasil dia kan?

Terima kasih spectra 3. Semoga awak sentiasa terus berjaya. I love you so much. Muackkk..
Kamu tetap hebat.

Tiada ulasan: