Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Selasa, 16 Ogos 2016

Mencari Medela FS Spare Part - Connector


Setelah berjasa selama 2 generasi mungkin tiba dah masanya untuk medela fs untuk bermanja2. Kadang2 ada bunyi pelik pada fs ni. Kadang2 ok je. Tapi spare part - connector dia memang perlu tukar sebab ada pecah sikit. Saya pun tak pasti punca kecederaan connector tersebut. Mungkin connector pernah jatuh kot. Pam pernah jatuh tak? Ehhh.. beliau tak pernah jatuh. 😅 Beliau dibelai dan dimanja sepenuhnya umpama menatang minyak yg penuh. 

Maka misi mencari medela fs connector pun bermula. Tapi harga.. 😐 padanlah dgn jenama dan harga jenama beliau. Harga paling murah saya jumpa di lelong.com.  Aja Sulaiman pun ada jual. Nanti nak check semula berapa dia jual. Sabo jela.. 

Tiada ulasan: