Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Isnin, 12 Oktober 2015

Almari cube diy untuk anak-anak

Anak-anak semakin membesar. Baju makin berlonggok. Almari tupperware giant/tesco dah tak muat. Longgok dalam bakul sampai penuh 3-4 bakul. Hehehe.. jadi saya pejamkan mata dan beli je almari cube diy. 

Pada mulanya agak risau. Sebab nama pun cube plastik. Tahan kah.. senang tak nak diy. Huhu..



Proses-proses men'diy'. Hehe.. saya siapkan separuh dan separuh lagi Mr. Hasben siapkan. Ambilmasa 1 jam nak siap men'diy' 16 cubes ni.

Taraaaa... yg ni dah siap dan dah dipindah ke bilik. Tu bakul penuh baju sedang tak sabar nak masuk almari. Hehehe
Baju 3 beradik.. masih ada yg nak dimasukkan.

Saya beli dari shahida. No tel ada dalam pic. Recomended seller. Semalam bayar, harini dah sampai :)
Lain-lain komen:
Saya berpuas hati dgn almari ni. Boleh tahan kukuh. Hopefully tak mudah reput. Dari pengalaman kwn2. Ada yg dah pakai setahun lebih takde goyang-goyang. Warna dan design ada banyak pilihan. Tapi saya lebih suka warna mcmni. 

Tiada ulasan: