Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Jumaat, 25 Oktober 2013

Good bye Spectra 3, Welcome Medela Freestyle

Seronok bukan main bila encik papa benarkan saya beli medela fs. Bukan senang nak minta kebenaran dia.. Ambilmasa 2 tahun. Huhuhu.. Last2 dia benarkan setelah syl kata tak payah beli handphone baru tapi nak beli medela fs :) tapi terpaksalah saya mengadap hp yg selalu hang tu. Agagaga..

saya bahasakan medela fs ni sebagai cik fs ye...

Cik fs ni ada bnyk part jugak. Tpi alah bisa tegal biasa. No hal.. Bunyi grrr grrr grr agak kuat. Bila nk pam kat office saya akan buka lagu utk cover line. So far takde yg perasan. Ke saya yg perasan syok sendiri. Hehe.. Yang penting saya mengepam dgn jayanya kan?

Cooler bag cik fs agak kecik. Hanya muat 4 botol. Kwn saya cdgkn guna liner supaya boleh bawa bnyk sikit. saya fikir takpela. saya guna coolerbag lain manakala coolerbag fs saya nk jadikan tempat tido cik fs. Gheeeeee..

Satu perkara lagi. Breastshield fs tak serasi bersama botol autumz. Dgn botol bumble bee pun kena hati2 sebab sedikit longgar. Alaa.. Tak rock la kan. (set medela fs ada disertakan 4 botol medela).. Rock tak rock saya try botol jinggle jungle. Yg bestnye... IANYA SERASI! Hihihi.. Selesai 1 masalah. Macamlah masalah besar sangat.

saya ucap goodbye kat spectra 3 sebab saya hantar dia balik sarawak untuk berkhidmat kat adik ipar yg sedang berjinak2 dlm dunia susu ibu. Good luck buat adik ipar. Good luck juga buat spectra 3. Jadi anak angkat kejap ye cik spectra.

3 ulasan:

Jueliza Jamani berkata...

syl.. next peknen jue nak rembat medela jugak. hehehe

mrs.krie :O) berkata...

Januari kompom rembat fs...yeayyyy

Lavender berkata...

Wow.nampaknya fs adalah yg tebaik compare to spectra3