Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Ahad, 11 Ogos 2013

Semoga Baby Audrey Cepat Sihat

Dalam group whats app 'Ruai Entalang' kami selalu bercerita mengenai aktiviti dia. seorang yg lincah, aktif dan comel. tahi cicak pun dia kutip dan makan. >.<

2-3 harini mama dia, Hilda (adik syl) merungut yg audrey demam suhu tinggi 39-40. syl nasihatkan supaya guna kaedah garlic sock dan garlic oil atas harapan segeralah dia sembuh. pcm pun diberi jugak tpi suhu tak turun. Hilda dah puas buat sponging.

10/8/2013
mlm tu audrey dibawa ke Sarawak General Hospital (SGH) sebab audrey masih demam panas dan agak lemah. doc decide audrey perlu admit. dia kurang air. air liur pun dah tak bnyk (dehidrasi). drip masuk air. suhu masih tinggi sepanjang mlm.

11/8/2013
Doc kata coxsackie. sejenis wabak yg pernah melanda suatu ketika dulu. :(

update petang: hilda kata doc sahkan bukan coxsackie tetapi kawasaki. kawasaki? apa tu? bila google.. agak merisaukan. virus ni menyerang organ jantung dan boleh menyebabkan kecacatan. oh My God.. semoga Audrey sihat dan selamat. mohon doa korang semua.

Tiada ulasan: