Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Isnin, 19 Ogos 2013

Gadget baru : deep freezer dan PC

encik papa dan Easter cuti 2 minggu (cuti dah tamat pun). tapi kami langsung tak kluar dari kepompong selangor/kl. bosan tak?? nape tak gi Melaka beraya dgn kakak? huhu.. jwpan: Si Mell kecik lgi nk bwa jln jauh.

jom layan gadget syl yg terkini.

*deep freezer*
brand elba. beli kat kedai elektrik di Sri Gombak. harga RM530. saiz yg paling kecik. actually brand midea lagi murah tapi syl rsa Elba lagi best jdi syl pilih elba je la. tujuan elba ni dibeli adalah utk memuatkan frozen ebm utk mell cayang. moga murah rezeki mell utk breastfeed hingga usianya 2 thn atau lebih.

*pc*
beli kat low yat (syok owh jln2 kat low yat) cpu syl beli baru tpi monitor 19" amik yg 2nd hand. wlupun monitor 2nd, rupanya masih elok dan kelihatan baru jugak. harga? murah gak complete set dpt harga RM1200. utk pc ni syl dh warning hasben hanya untuk kegunaan kerja / study / fb / surfing.. main game adalah dilarang sama sekali.

Tiada ulasan: