Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Rabu, 24 Julai 2013

Saya Pilih Vaksin

Syl sudah baca dan sudah fikir maka akhirnya Syl pilih vaksin untuk Mell cayang. Mungkin ada yg kata keputusan Syl ni bodoh tapi Syl tetap merasakan keputusan Syl untuk vaksin Mell adalah keputusan yg terbaik utk kesihatan dia. Syl percaya vaksin di Malaysia adalah selamat sepertimana Syl dan penduduk di Malaysia yg majoritinya selamat divaksin. Apapun Syl kemungkinan tidak akan tambah vaksin lain selain daripada vaksin yg disarankan oleh KKM. Mell cayang tidak ambil vaksin di kkia. Syl tak sanggup tunggu lama. huhu.. Biar bayar lebih sikit untuk keselesaan Mell cayang. Jadi syl bawa Mell cayang ke GMC. :) Nota: Saya hormat keputusan ibu bapa untuk tidak vaksin anak mereka. jadi mohon hormat juga keputusan saya. Semua mahukan yg terbaik untuk anak mereka.

2 ulasan:

Lavender berkata...

comey mell

MummyGojez berkata...

before this selalu dengar nama je dekat TTC facebook. harini, tergerak hati nak baca blog and bukak2 je blog akak, i saw ur baby pic..hihi

wish to have baby like u too ..

follow me > mummygojez.blogspot.com