Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Ahad, 7 April 2013

1st Day bawa bekal ke office

Sepatutnya Syl kena bangun pukul 5 am utk siapkan bekal. Tapi tersilap set alarm. Set pukul 5am utk hari Rabu. Kehkehkeh..

So dipendekkan cerita. Terjaga pukul 6. Kelam kabut masak nasi. Kemudian just buat sup kaki ayam. Takde sayur tpi gantikan dengan buah betik. Jadila...

Soalan:
Kenapa tiba-tiba bawa bekal ni?
Jawapan:
Syl teruja dan terpengaruh tengok rakan-rakan yg sentiasa upload gambar bekal dorang kat fb. Tapi gambar bekal syl ni tak upload fb. Segan sebab terlalu simple. Mcm bekal org sakit je. Kehkeh.

Easter pun kata nak bawa bekal nasi esok. Wahwah.. Bertambah task syl pagi2. Hukhuk..

Semoga Syl terus diberi kekuatan dan kesihatan yang baik utk memberikan yg terbaik buat family.

4 ulasan:

♥ Wina ♥ berkata...

tak pe syl, nanti hari² rajin bawak bekal..semangat kena ade :)

Myluv - Syl berkata...

keh keh.. tq wina.
sup kaki ayam ni feberet syl walaupun rupa tak hensem.

mrs.krie :O) berkata...

ni idaman dan impian aku bila dah dok umah sendiri nanti.:P

glazsliper berkata...

bekal bukan nak cntik tp berkhasiat dn hasil air tgn sendiri. itu sudah memadai. keep supporting u!