Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Rabu, 2 Mei 2012

Permohonan Hadiah Latihan Persekutuan Kali Yang Ke-2

Syl mohon kali kedua atas desakan suami. (Tahun lepas pun dia desak juga). Offer ni memang bagus. Cuti belajar + gaji + biasiswa. Kalau dapat. Memang best. 

Tahun lepas bukan rezeki Syl walaupun berhari2  Syl  perah otak untuk buat proposal. huhuhu. Kali ni,  Syl  dapat tahu offer ni pun dah last minute. Tinggal 2 hari je nak tarikh tutup. pengsan.. Tak sempat nak isi borang kat office,  Syl  isi kat rumah. Info sama seperti tahun lepas. Cuma nak update umur dan jumlah anak. Tahun lepas apply ketika dak AG masih belum lahir. So, memang kena update.

Disebabkan last minute,  Syl  hanya hantar proposal yang lama. Selamba je hantar proposal yang  Syl  print tahun lepas sebab soft copy dalam pendrive hilang. hikhik.

Oh..  Syl  mohon Pengajian Sarjana Sains Sosial (Sains Pembangunan), UKM. Semoga ada rezeki  Syl sebab bidang ni memang minat Syl.

- Rasanya macam ni la Syl kalau cuti belajar. hehe -

Tiada ulasan: