Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Rabu, 5 Oktober 2011

goda suami tercinta..

wuuu...
dasat tajuk entry syl ni. tapi inilah topik hangat yang dibincangkan dalam geng-geng Ratuhati. Syl tak komen apa-apa dlm post tu lagi. belum ada idea. masih terkesima, terngaga dan terdiam. ngaaaa..

sejak beranak 2 nia.. (sejak dulu lagi sebenarnya) syl sangat sibuk. Terutama bila dah masuk kerja. Hampir setiap hari syl tidur pukul 12-1 pagi dan bangun pukul 5.30 pagi. Kerja tak pernah siap awal walaupun huru-hara dan kununnya fokus buat kerja. kadang-kadang syl merasakan syl dah jadi robot. huhuu.. kerja, kerja dan kerja pastu tido then kerja semula.. bila masa nak goda enchek sayang pulak? lampu merah lagi banyak dari lampu hijau.. huwaaaa..

Meh kita sama2 termenung dan buat plan utk meriahkan kasih sayang suami isteri. Sapa tak sayang suami kannnnn.. lebih lagi kalau dpt somi baik, encem & macho mcm somi syl. hakhakhak.. korang nak muntah hijau sekarang pun boleh.. ngeeeee..

natang larva ni cumil la. *tetiba

3 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

saya pun senyum jeeeekkk kat situ :)

fisa othman berkata...

malu la syl nak tinggal kan komen kat situ..;) ermmm tapi kan ada baiknya juga kita memikirkan hal ni kann..boleh juga kita mengeratkan lagi kasih sayang suami isteri..:D

ayu berkata...

Ayu komen gak syl..hehe..untuk kesejahteraan rumah tangga..^_^

btw, akan follow blog syl ye