Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Isnin, 23 Mei 2011

Hati Yang Merajuk... ohhhhhh...

Update pantas untuk cerita bulan Mei.... hehehe.. disebabkan merajuk..
Tak berselera nk update blog.
*jgn ingat bila merajuk takde selera makan je tau!*

- -

Mother's Day
Selamat Hari Ibu buat Indai tersayang : Jospen Anak Sabi
&
buat Mak Mertua: Ranchak Anak Wet
(terima kasih kerana telah melahirkan kami.)


- -

Hari Guru
Sambutan Hari Guru.. Sayang buat persembahan terbaik kata cikgu2 di sekolahnya.
Peranan: Usop Wilca
pssttt: Kalau saya ada kat sana.. agak2 dia leh berlakon tak?


-
-

Jamu Selapan Mustika Ratu

Errkk.. masa semakin dekat
Sayang dah bising soh beli ubat.
Time dak Ete dlu saya makan jamu ni..
Kali ni pun makan jamu ni jugak.
"Testimoni: Memperbanyakkan susu ibu gue!"


-
-
Jumbo Si Gajah Biru
Jumbo Gajah Biru, atau tajuk asalnya Khan Kluay2 (Bahasa Thai)
Cerita yang telah di alih bahasa ke Bahasa Melayu
So sweet
*Pengorbanan seorang ayah yg perlu memilih antara tanggunjawab pada keluarga atau tugasnya*


-
-

*pesanan penaja*
Walau apapun onak duri.. akan sanggup diredahi
Terima kasih sayang.
dan
Terima kasih kepada mereka yg begitu memahami

Tiada ulasan: