Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Jumaat, 4 Februari 2011

ikut kan ati.. asal habis je waktu pejabat nak je ku off hp

tapi aku tak sampai ati... kot2 la kwn2 nk sms bertanya khabar.
takpun apai indai call dari kampung.. nak sembang dgn cucu dia si budak easter.
ni??? haiyaaaaaaaa... cukup buat hati panas.
geram pun ada.. tak cukup ke waktu pejabat? atau.. tak boleh ke tunggu keesokkan harinya?
tak kira jam berapa.. pukul 11.00 mlm pun ada..
aku tgh tidoooo pun mcm diganggu hantu!!
marah ni... tolonglahhh... hormati privasi orang lain..
dan.. jgn beri tekanan..
aku kalau tertekan.. 1+2 pun aku takleh jawabbb..
hiskkk...
tolong lahhh.. wokeyyy..

dan ni utk papa pulak..
tolonglah kurangkan bermain badminton..
terutamanya hari ahad. Isnin ma nak keje. tak nk tido lambat.
papa pun tau kan. kalau pa balik lambat. easter mana nak tido lagii..
sudahnya.. ma yg sakit bangun keesokannya.. sakit kepala. migrain klu tak cukup tido..
iskkkkkk.. dannn... mulai FEB ni. ma amik waktu anjal WP1.
maknanya.. ma kena sampai pejabat pukul 730 pagi. dan balik pukul 430.
oleh kerana ma kena tido tidak kurang dari 8 jam.. pa kira la sendiri pukul berapa ma kena tido.
sebab ma kena kuar rmh pukul 630pg.. done! takde kompromi.. ma kena pentingkan diri..

(tgh kawal marah.. takut darah naik!)

1 ulasan:

-ummi uzma- berkata...

hukhukhuk......bila keje gomen camni la gayakan syl....tipon kene on 24 jam...cam kite keje 24 jam plak...tapi seb bek la kurang sket gangguan ni....
huish...len kali soh papa g main badminton bawak easter...so mama n baby leh rehat kat umah puas2.....