Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Isnin, 15 November 2010

Risau.. :(

Saya rasa sangat risau. Dah habis pusing pejabat ni utk hilangkan perasaan risau.. tpi tetap tak tenang.. jauhkan lah saya daripada tekanan / stress..

Hari ni family in law datang kerumah.. ramai. semuanya ada 7 orang. huhuhu.. tapi bukan sebab dorang berkunjung ke rumah yg menyebabkan saya jadi risau.. saya suke sangat dorang dtg. riuh rendah rumah jadinya. cuma.. cuma.. sedikit khuatir dgn agenda dorang. this week nk gi Batu Pahat, hujung minggu SIL nk konvo. Next week pulak nk gi Langkawi. plan nak drive.. penat tu.. semoga saya diberi kekuatan dalam keadaan yg mcm ni. semoga saya sihat dan begitu jugak dgn si kecik.

Yang tu hal keluarga. Hal pejabat?

DRT Kuala Langat dah nak masuk ke mesyuarat jawatankuasa siasatan dan bantahan awam. Sudah semestinya nk kena bnyk buat pindaan.. akan berkampunglah kami di Hotel Putra selama 3 hari. Begitu jugak utk kajian DRT Kerian. Nak masuk Jilid II. kena travel lagi. Kali ni gi berkampung kat Taiping.. hadehhh.. jalan lagi. travel lagi untuk 3 hari.

Aktiviti pejabat 11-12 di Kuantan.. ada hari keluarga la pulak. dah bayar RM100 dah.. tpi mcm malas nk gi. burn je la deposit tu.. :(

Hujung thn ni.. 18 Disember hingga 2 Januari..

Cuti2 balik kampung la pulak.. hnya tinggal beberapa hari.. kerja tak settle lagi ni.. berusaha Syl.. berusaha...!


Tiada ulasan: