Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Jumaat, 3 September 2010

saya tak peduli kalau awak nak upah harry potter sekalipun

haluuu... semua sihat2 ke. Semoga sihat hendaknya

Saya? Oh.. kurenggg memuaskan. Cik P hanya datang sikit2 je. Ingatkan dia nak dtg secara normal. Nak buat camne. Cik P tak sudi. uhukkk.. selain dari masalah dgn cik P, saya ada masalah hati pulak. Semalam hati saya jatuh sakit. Kesian hati saya.. 

Baru2 ni saya terkena dgn somebody kat facebook. Nasib baik saya ni tangkas menepis dia ketepi ala-ala Dato' Lee Chong Wei menepis serangan bola tangkis dari pihak lawan. hiarrkkhhh... telah saya block dia dari segala maklumat facebook saya. huhh.. lega. wlupun sedikit sedih. yelah.. saya anggap dia sebagai sahabat. tapi dia cuba amik kesempatan. saya tidak mahu ada pihak lain salah sangka terutamanya orang yang saya sayangi, atau orang yang dia sayangi. Sungguh teettttt orang tu. Sudah lupakah dia saiz pinggang saya bukan lagi saiz 24 dan baju kurung saya bukan lagi saiz S? Malah yang paling penting, saya bukan lagi berstatus 'cik'!!! Lupakanlah ye kawan. Realiti hari ini tetap realiti. Takde maknanya kalau awak nak cari Doraemon sekalipun atau lebih hebat lagi awak nak panggil si Harry Potter  untuk ubah keadaan. Ia tetap takkan berubah. Awak tak faham jugak? oklah.. saya tak pedulikk.. lantakla..

4 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

banyakkan bersabar...

Myluv - Syl berkata...

thanks lady. :) manusia ni perangai mcm2 kan?

mrs.krie :O) berkata...

huish ..ko marah sapa nih???

Myluv - Syl berkata...

ummi uzma. ko kenal dia tu. nanti aku message ko kat FB.