Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Jumaat, 13 Ogos 2010

Hatiku BerMinyakk!!!

Salam 1Malaysia uols.... saya akui saya memang pemalas nak mam**s teeeeeeetttt... bila tiba nak bikin entry. bukan nya tak online... di short kan cerita.. pagi, tgahari, petang, mlm .. sentiasa on. tpi dasar pompuan pemalas.. *marah kat diri sendiri*

so pada pagi yang indah ini, saya nak membebel sebagai senaman mulut dan jari ini tuk menaip. yelah.. semenjak dua menjak tiga menjak ni, saya memang selalu mengeluh.. ada je yg menjadi minyak kat hati. tak kira lah kat opis ke, kat rumah ke.. even yg kat jalan pun saya dok mengeluh... *tak baik lah syl.. awak asik mengeluh je..

arggghhhhhh... hati ni memang terasa berminyak. kalaulah hati ni boleh dikeluarkan dan cuci guna sunlight kat singki dapur tu ha.. kan ke licin berkilat. hahahaa...

nak tau kenapa saya rasa hati ni berminyak??
  1. saya ada la tolong orang sikit.. *sikit ke syl?? mcm 1/10 dari pendapatan ko tu ko tlg dia. tpi org tu kata saya tak pernah tolong dia. siap canang kat orang lain kisah tak benar dia tu. berminyak tak hati korang kalau kena mcm tu?
  2. bilik kat opis sangat lah bersepah. dah namanya saya ni pemalas. ditambah pulak asik berkejar sana-sini. tapi sempat singgah bermesra dgn satu-dua staff yg lebih senior. yang sorang main game, yg sorang tgk video. video apa ntahhh.. suka ati ko la nak tgk video teettttttt ke. tpi yg nyata, hati saya berminyak lagi.. kesian korang ni tak nk buat keje, bukannye takde keje.
  3. masa amik easter dari taska. teacher dia tnya.. *easter tak pernah kena marah ke kat rumah? asal marah sikit je nangis.... pastu lalu sorang budak dlm umo 2 thn kat depan kami. dan-dan dia jerit ala2 jeritan n*raka teettttt soh budak tu masuk dalam.. dia terlupa saya kat dpn dia kot.. berminyak tak hati korang.. patut la easter nangis. dia memang mewarisi kesensitipan saya yg takleh dimarah dgn nada frekuensi yg tinggi....... lebih2 lagi jeritan n*raka teettttt camtu...
  4. saya selalu di smash dengan soklan cepu mas. *sylvia dah teeeettttt ke? kenapa tak teeetttt lagi? meranc**g ke? kami dah teeetttttttt ni. nanti korang.. bila tenaga saya dah pulih.. korang akan merasa smash dari saya pulak! sekarang ni tgh merawat hati yg berminyak..

huhhhhh.... bnyk lagi.. tpi lega sikit.. sekian.. saya nak cuci pinggan mangkuk kat dapur tu sebelum encik papa membebel. kan nanti migrain dan teetttttttt dibuatnya!


3 ulasan:

risa berkata...

ekekekeke...cian dia..
tunggu sikecik tu besau ye..boleh nulun..akak dah jarang cuci pinggan sebab anak2 dara yg buat;P

Lady of Leisure berkata...

kesiannya easter.. lady pun kalau org tinggi suara memang rasa nak nangis :(

Myluv-Sylvia berkata...

kak risa; wau bestnye ada anak2 dara tolong. tak sabar rasanya nk camtu. :)

lady; betul. kenapa mesti nak tinggi suara kat budak2. wlupun kecik lagi. tpi dorang tetap ada hati dan perasaan.