Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Selasa, 29 Jun 2010

Ekspedisi Di Taman Negara Pahang

(tahi gajah)

(bunga atas tanah)

(Ni dorm kami)

(nak naik bot)

(penat weii.. lama dah tak hiking.. ramai gak yg pancit)

(canopi walk la pulak.. sape gayat tak yah buat)

(orang asli buat demo - cara2 nak hidupkan api 1)

(orang asli buat demo - cara2 nak hidupkan api 2)

(sekitar kehidupan orang asli. kesian kan.. ohhh saya pun orang asli jugak.. org asli sarawak)

(domino game. mencabar kesabaran sungguh!)

2 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

bestnya semua aktiviti... teringat masa kat univ dulu ada juga buat aktiviti macam ni..
:)

Myluv-Sylvia berkata...

a ahh lady, memang best. syl pun tak sangka masih ada peluang buat aktiviti macm ni bila dah keje. ingatkan masa belajar dulu tu yg last. hahaha..