Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Ahad, 30 Mei 2010

Tula.. suka sgt ber 'sms'

Kesilapan Besar Semasa Ber'sms'.
Saya pernah terbaca perihal ni. Tapi tak sangka menimpa diri sendiri.
Semuanya gara2 nak marah org melalui sms. (edisi tak puas hati)
Tup tup.. ter 'sms' pulak kat org yg saya tak puas hati. Aduhhhhh..
Sib baik tak sebut nama dia.
So, ada kemungkinan dia tak tau.
Tapi besar kemungkinan gak dia perasan bahawasanya 'dia' lah yg saya maksudkan. :(
Mampus.. dan rasa cam takde mood nak kerja.
Dilanda perasaan bersalah yg amat.
Dlm hati tu berkata macam2 dan membuat akurjanji “TAKKAN SMS MARAH2”
Kalau nak marah dan mengadu. Saya akan call terus.
So, takkan berlaku kesilapan. Menci lah mcm ni.. marah kat diri sendiri pulak.
Tolong... tolong..... iskkkkk
psstt: saya memang selalu tersilap hantar sms kat org. hehehehe...


(mcmne nak cabut lari ni?)

5 ulasan:

saSha a.K.a MumYalya berkata...

hehe..pernah jugak tekantoi sms ni..serik!
camno nak lari tu?ehehe..

Myluv-Sylvia berkata...

memang sgt serik lah. sms ni kalau tak hati2 memang menyusahkan. saya ni kategori tak berhati-hati lah. tu yg masuk lumpur tu.

Lady of Leisure berkata...

bahaya kantoi sms ni hehehe.

Lynn Nasir berkata...

haha..buat biasa2 ajelah. dah nama pun tgh marah. kalau tak mcm ni, mesti 'dia' tak tau yg ada org marah disebabkan 'dia'. hmm...

Myluv-Sylvia berkata...

ha tula. ni pakage marah tpi taknak org yg kena marah tu tau. (sbb hal2 family). kdg2 kita nk ngadu ngan org terdekat kan? nak redakan kemarahan. nk cari org tgh. hehehe..