Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Ahad, 2 Mei 2010

Kerja Luar - Rancangan Tempatan Kuala Langat 2020

Kerja-kerja menjawab bantahan dari penduduk Kuala Langat masih belum selesai. Moody sungguh sebab hari2 mengadap benda yang sama. Bila bos ajak outstation, terasa sungguh lega. Teringin nak lompat-lompat je sebab dapat lari dari kebosanan kerja pejabat yg sungguh memenatkan. hehehe..

Masa kat site, seperti biasa hanya saya seorang yang berjantina perempuan. Diaorang apalagi, dalam perjalanan asyik buli saya kerjanya. Kesian saya kan? Nak tinggalkan saya di dalam hutan la, atas gunung la dan tempat pembuangan sampah la. hahaha... tapi dalam banyak2 tempat, saya paling suka tempat pembuangan sampah. Bukan selalu boleh pergi tempat macam ni. Apatah lagi memanjat gunung sampah yg mempunyai 8 ribu tan sampah sarap. Bau? ohhh... susah nak cerita.. faham-faham jelah.

(Rambut dah kusut masai)


(Kesian, kena discus kat panas terik. Saya nyorok kat belakang. hehehe)


(Kenderaan yang kami guna. )


(Berdiri di atas 8 ribu tan sampah. pening-pening lalat sebab control ayu - tahan bau)

3 ulasan:

mrs.krie :O) berkata...

biar busuk idung menahan bau...senyum kena mantain:O)

sya berkata...

adui...
siannya kena buat keje kat 'gunung' sampah... huhu..
kuala langat kat mana?

Myluv - Syl berkata...

ummi uzma: hahaha.. bukan senang nak bergambar atas timbunan sampah kan?

sya: gunung sampah ni kat sungai sedu. Majlis Daerah Kuala Langat nak tutup operasi tempat ni.