Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Ahad, 25 April 2010

Imaginasi Si Kecil

Baru-baru ni saya tak faham bila si Easter beria-ia minta belikan patung dinasour tu. Mimpi apa si Easter ni. Kata minat ultraman. Dah tukar selera agaknya. hehehe.. tadaaa,,, ni lah alkisah yg sebenar. Easter main perang rupanye. tanpa membuang masa saya pun snap beberapa pic Easter sedang main. hihihihi..
(peperangan sudah bermula. Ultraman Mebius yg dipertanggungjwbkan)
-
-
(Officer Easter sedang memantau perperangan)
-
-
(camne ultraman Mebius boleh kalah ni. tak boleh jadi!)
-
-
(Officer Easter masuk campur dlm peperangan. Tak aci!)

-
-
(yeahh..bantuan dari Ultraman Cosmos dan Ultraman Gaia telah tiba!!! Mebius patut lega.)

4 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

ultraman lawan dengan dinosour agaknya hehehe

Myluv-Sylvia berkata...

hahahaha.. tu la lady. easter tak pernah nak main masak2 mcm gegirl yg lain.

saSha a.K.a MumYalya berkata...

heheh..imaginasi mumy dia yg lagik kuat dari Easter ni.. :p

Myluv-Sylvia berkata...

hahaha. saya memang suka berimaginasi. memang tak heran kalau easter ikut perangai camtu. :)