Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Sabtu, 17 April 2010

Happy 3rd Birthday

(happy birthday sayang!)

Dah 3 tahun usia anak mama dan papa ni.
Mama dan papa tak sempat nak buat majlis birthday.
Tu pun nasib baik mama sempat beli kek utk Easter.
Sebab kesian tengok Easter asyik nyanyi lagu 'Happy birthday'
Birthday Easter 15 April.
Tapi mama beli kek 14 hb.
Bila nampak kek, Easter meraung nak tiup lilin.
Mama berkeras nak Easter tiup lilin 15hb.
Sebab kamera mama tertinggal kat opis.
Tak syok la kalau tiup lilin takde kamera.
Apapun, mama mengalah.. Easter tiup lilin 14hb setelah 2 jam menangis. hehehe..
Kepada anak mama Easter Cassandra Anak Panang..
Sempena birthday yang ke-3, Easter cerita kat mama, Easter nak jadi polis..
Pastu Easter nak jadi cikgu macam papa..
Boleh sayang... apa-apa kerja pun boleh. Asalkan halal dan tidak lupakan mama/papa.
Jadilah anak yang baik.
Mama dan papa sentiasa doakan yang terbaik buat Easter.
Semoga sihat selalu dan membahagiakan mama/papa sentiasa.
We love u so much.. Easter Cassandra.. our princess!

3 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

happy birthday to u...
happy birtday to u....
happy birthday to Easter..
happy birthday to u...

saSha a.K.a MumYalya berkata...

happy birthday to Easter..cian dia 2jam nangis..heheh..
sgt terpesona tgk myluv..u look hot :-p

Myluv-Sylvia berkata...

Lady: thanks.. Bukan senang nak cikpuan Lady ni nyanyi. :P

Sasha: Easter memang ada potensi jadi pelakon menangis mcm wan maimunah. hahaha... saya hot? auww!!!