Salam Sejahtera dan Selamat Datang

Ini adalah blog peribadi. Apa yang saya tulis adalah dari pengalaman atau pendapat saya sendiri kecuali saya nyatakan sumbernya. Mohon maaf kalau ada yang berkecil hati. Sila beri teguran jika ada yang tidak betul. ^_^


Pengikut

Rabu, 6 Januari 2010

Selamat tinggal 2009

Selamat Tinggal 2009
Begitu banyak peristiwa yg dilalui.
semoga pengalaman mematangkan saya..
dalam semua perkara.

kali ni,
biarlah gambar berbicara..
menceritaka rencah kehidupan saya di tahun 2009.
(Januari: Easter dan Papa bergambar dgn Peter Gade - Pemain Badminton kegemaran Papa)

(Januari: Penyokong setia Datuk Lee Chong Wei)








(Mac: Bercuti di Langkawi)









(April: Birthday my sweet little princess, Easter Cassandra - 2 yrs)





(Mei: Bertukar dari Unit 1 ke Unit 2)








(Jun: Menyertai rombongan ke Pulau Kapas, Terengganu. Nice place)









(Jun: Masih kat Terengganu - syoknya shopping kain batik. I like!)


(Jun: Balik kampung.. mesti mkn mi dawai ni)






(Julai: Demam campak melanda.. ohhhh)







(Julai: Dijangkiti wabak campak..iskkk)








(September: Beraya Di Rumah Terbuka Tun Dr. Mahathir)







(Oktober: Birthday saya ke 29.. hihihikkk)









(November: Urusetia Hari Perancang Bandar Sedunia)








(Disember: Bercanda di Sungai Klah, Perak)








(Disember: Balik kampung, Kuching)

Tiada ulasan: